Valorantov novi tie-breaker sistem nas je oduševio!
Prije desetak dana, Riot Games je objavio novi Patch Notes za Valorant koji je izbalansirao neke stavke u igri, poboljšao kvalitet igre, ali takođe i oduševio nas sa svojim novonajavljenim sistemom overtime-a. Kao što već znamo, Valorant, za razliku od CS:GO, ne dozvoljava igre u kojima se rezultat meča završava sa 12-12 (ili 15-15 u CS:GO-u), gdje su oba tima jednako rundi osvojili i time igrica označava meč kao „draw“, tj. izjednačen. U Valorant-u od samog početka igrice se uvijek odigravala 25-a runda u tom slučaju, gdje bi tim koji osvoji posljednju rundu bio proglašen pobjednikom. Ovo se sada totalno mijenja, barem za kompetitivne mečeve, a sada ćemo da vidimo i kako.
Od peča 1.03, u Valorant-u je najavljen novi takozvani „win-by-two overtime“ format, koji uključuje tie-breaker u kome se pobjednik proglašava tek nakon što jedan od timova pobjedi dvije runde za redom. U ovom formatu će, kao što je i prije bilo u „sudden death“ formatu, svi igrači na početku runde biti na jednakoj sumi od 5000 kredita, bez svojih karakterističnih moći i biće udaljeni za 4 poena od svoje ultimativne moći. Međutim, prava ljepota ovog novog sistema se ogleda u tome što timovi nakon svake runde mijenjaju strane, što znači da ćemo, u slučaju overtime-a, moći da vidimo okršaj timova u kome će pobjednički tim biti onaj koji je sposoban da pobjedi rundu ne samo sa napadačke ili samo odbrambene strane, nego iz obe perspektive. To će značiti da ultimativno i na profesionalnoj sceni će svi timovi morati dodatno da razrade taktike sa obe strane i ovim je Riot uspješno eliminisao timove koji svoje taktike fokusiraju na jednu ili drugu strane igre.
Sličan format ovome smo mogli da vidimo i u profesionalnoj sceni CS:GO-a, gdje, u slučaju overtime-a, timovi idu na „best of 6“ okršaj, gdje se strane mijenjaju nakon 3 runde. Međutim, od samog početka smo mogli da pretpostavimo da će Riot Games vremenom ubaciti ovakav format za kompetitivne svrhe ali ono što nas je iznedadilo u pozitivnom smislu je to što ovaj sistem nam je dostupan i u borbi za rank unutar igrice, u kompetitivnom „ladder-u“. Ovo smo do sada vidjeli samo u „third party matchmaking“ servisima, kao što su Faceit za CS:GO. Ovaj sistem će nam definitivno uvesti više živahnosti u našim igrama ali tu ne staju dobre vijesti. U slučaju da vam je palo na pamet: „Ovo će mečeve produžiti previše i igrica će postati preduga“, onda će vas ovo oduševiti. Kada meč dođe do tačke gdje je rezultat 12-12, igrači mogu da izglasaju da žele da meč završi sa izjednačenim rezultatom. Isto tako, nakon svake dvije runde, u slučaju da rezultat ostane izjednačen, igrači mogu da završe meč tako što izglasaju kraj. Prvi put kada se pojavi to glasanje, dovoljno je 6 igrača da odluči kraj meča. Sljedeći put, nakon dvije runde, biće dovoljno samo 3 a, nakon 6 ukupnih rundi overtime-a dovoljno će biti da samo jedan igrač odluči da mu je dosta. Takođe, bitno je naglasiti da u slučaju draw-a, igrači mogu da povećaju rank ali ne mogu da izgube svoj rank. Ovim promjenama se maksimalna dužina meča produžava na 30 rundi, kao što je trenutno i u CS:GO-u.
Ove promjene čine igricu zanimljivijom i definitivno će ohrabriti mnoge igrače da ne odustanu od meča u toj 25-oj rundi. Takođe, ovim potezom je Riot Games pokazao da želi da njeguje kompetitivnost igrice, na amaterskoj kao i na profesionalnoj sceni. U slučaju da se pitate da li to znači da je Valorant bolja igrica u svakom pogledu u odnosu na CS:GO, preporučujemo vam da pročitate jedan kratak i zanimljiv članak na našem portalu pod imenom „VALORANT VS CS:GO VS OVERWATCH“. Za sada vas pozdravljamo i želimo vam mnogo sreće i zabave pri igranju!