Raspored mečeva 3. sezone CS:GO BiH Lige

Kompletan raspored mečeva 3. sezone CS:GO BiH Lige je kompletiran. Očekuje nas 7 kola fantastičnog kantera najboljih BiH i regionalnih igrača. 

Svi mečevi se prenose na Tiltproof YouTube i Twitch kanalu!

Raspored kola, kao i satnicu mečeva pogledajte u nastavku:

Banjalučki studenti – gejmeri će ovog proljeća imati priliku da se nadmeću i predstavljaju svoj fakultet na jedinstvenom takmičenju po svjetskim trendovima. Kompanija “Tiltproof” i Univerzitet u Banjoj Luci, u saradnji sa IT kompanijom Klika organizuju prvu univerzitetsku esport ligu u igri League of Legends. U ligi mogu učestvovati svi fakulteti banjalučkog Univerziteta, a timove od pet igrača kreiraće sami. Iskustvo u gejmingu svakako će biti presudno za kreiranje timova.

„Univerzitet u Banjoj Luci je prepoznao značaj esporta, sastavnog dijela gejming industrije kao najbrže rastuće industrije današnjice, kao potencijal za dalji razvoj i osavremenjivanje pristupa i rada sa studentima koji bi im u nekoj budućnosti mogao biti od koristi pri zapošljavanju. Smatramo da našim studentima treba pružiti priliku za učešće u ovakvom vidu takmičenja, odnosno u esport ligi, čime im se otvaraju vrata za budući angažman unutar gejming industrije “, rekla je mr Anđela Pepić, rukovodilac Centra za preduzetništvo i transfer tehnologija Univerziteta u Banjoj Luci.

Univerzitetska liga ugostiće do 10 fakulteta, koji će odmjeriti snage tokom aprila gdje ćemo dobiti prvog šampiona. Organizaciju prenosa mečeva i tehničku podršku preuzeće kompanija Tiltproof, a Klika će obezbijediti glavnu nagradu.

“Esport na svjetskim univerzitetima već godinama je norma. Danas je to već na nivou gdje se fakulteti bore da privuku najtalentovanije esportiste kvalitetnim kadrom iz svijeta gejminga, “state of the art” opremom i prostorijama koje nude svu najnoviju tehnologiju za rad i usavršavanje esport vještina. A tu su i besplatne školarine za najbolje pojedince ili timove. Jedan od glavnih ciljeva naše kompanije ove godine bio je da približimo značaj esporta institucijama, te smo zahvaljujući saradnji sa Univerzitetom i Klikom, to napokon i uspjeli. Takođe, bitno je da afirmišemo esport i prikažemo ga u najboljem svjetlu široj javnosti, jer gejming je ogromna industrija sa godišnjim prihodima od preko 160 milijardi. Vjerujem kako bi bilo pametno da pokrenemo ovu industriju i u našoj zemlji, kako bi ostali u korak sa trendovima i razvojem tehnologije”, rekao je Sergej Sliško, direktor kompanije “Tiltproof”.

Projekat je ideja ekipe iz “Tiltproofa”, a osim Univerziteta, podržana je i od strane kompanije “Klika”, kao glavnog partnera.

“Klika je duštveno odgovorna kompanija, kojoj su mladi, talentovani ljudi jedna od najvećih vrijednosti, te smo izuzetno zadovoljni što ćemo po prvi put biti dio jedinstvene priče na našim prostorima”, izjavila je Vanja Babić u ime banjalučke podružnice kompanije Klika.

Esport lige u svijetu dio su svakodnevice, a implementacija esporta u zvanične obrazovne i poslovne institucije uveliko završena. U Bosni i Hercegovini kompanija “Tiltproof” pravi prve korake ka saradnji sa institucijama i prepoznatljivosti esporta na društvenom nivou. Univerzitetska liga nije prvi, a ni posljednji njihov projekat koji ima za cilj kreiranje pozitivnog javnog mjenja o esportu i gejmingu. Univerzitetska esport liga moći će se pratiti na Tiltproof Twitch i YouTube kanalima.

Treća sezona CS:GO BiH lige, u organizaciji kompanije “Tiltproof”, omogućila je igračima i menadžerima timova kupovinu učešća u takmičenju, narednih pet sezona. I ne samo to, već suvlasnički status i partnerski odnos sa organizatorima, a samim tim i mogućnost učešća u donošenju odluka. Od sedam timova, pet je već uložilo novac i obezbijedilo učešće, a za još dva mjesta u ligi timovi će se boriti u kvalifkacijama.

                Borba za titulu počinje 20. februara, a trajaće punih šest nedjelja. O inovativnosti koncepta treće sezone CS:GO BiH lige, prednostima koje donosi kupovina “slota” i mogućnost takmičenja narednih pet sezona, govorili smo sa menadžerima timova, Tanjom Putar, menadžerkom ekipe “Immortal Balkans”. Jasminom Trokićem menadžerom ekipe “Deepfear”, Markom Đurkovićem, menadžerom ekipe “SF.Form” i Mariom Štitić-Tadić, menadžerom ekipe “Marten Gaming”.

                Šta Vas je prvobitno navelo na kupovinu učešća u ligi?

Marko Đurković: Prvenstveno jer je potrebno da i ekipe ulože u razvoj CS:GO scene i esporta uopšteno.

Mario Štitić-Tadić: S jedne strane jer želimo našoj CS:GO ekipi omogućiti kvalitetno takmičenje, gdje se mogu mjeriti sa najboljim ekipama u regiji, a s druge strane jer se kroz kupovinu slota CS:GO BiH lige želimo predstaviti kao organizacija široj CS:GO sceni u regiji.                                                                                                                                                

                Šta znači za jedan esport tim osigurano učešće u ligi narednih pet sezona?

Tanja Putar: Tim koji ima osigurano mjesto u ligi može usmjeriti svoje treninge i igru na konkretne mečeve, bez straha od ispadanja u kvalifikacijama. Osim toga, timu se osigurava prepoznatljivost i stabilnost u organizaciji samog takmičenja.

Jasmin Trokić: Za naš tim to znači sigurnost, jer ulazimo kao aktuelni šampioni u treću sezonu. Ako se nastave dobri rezultati i opet osvojimo titulu to će nam donijeti još veću prepoznatljivost u regiji.

Marko Đurković: Konzistentnost u takmičenju sa najboljim BiH ekipama, i razvoj kako nase ekipe, tako i esport scene u našoj državi. Shvatili smo da je najbolja investicija vrijeme koje možemo uložiti,  jer kontinuitet igranja doprinosi razvoju scene, ekipe, a samim tim ce doprinijeti i našem individualnom razvoju.

                Na koji način će stabilna CS:GO liga u BiH doprinijeti esportistima?

Mario Štitić-Tadić: Sa stabilnom CS:GO BiH ligom se podiže ozbiljnost čitave CS:GO scene i samog esporta u regiji. To daje igračima poticaj za trud, ulaganje vremena i za što boljom internom

organizacijom same ekipe. Što na kraju vuče čitavu scenu na još veću razinu.

Marko Đurković: Stabilna liga, doprinijeće utvrđivanju i postavljanju pravila koja do sada nisu mogla biti sprovedena zbog opšte neorganizacije.Takođe doprinijeće omasovljavanju igranja, što će privlačiti nove sponzore i igrače.

Razvoj domaće scene kultivisaće esport u jednoj od regija gdje je “Counter Strike” igra bila dio djetinjstva mnogima. Za starije generacije to znači lijepa nostalgija, a za mnoge mlade talente koje naša država sigurno ima, to znači prilika za prepoznatljivost na međunarodnoj sceni.

                Da li će Vam učešće u CS:GO BiH ligi donijeti i veći broj sponzora?

 

Tanja Putar: Iskreno se nadamo, jer u ovom trenutku sponzori, zbog neznanja i neinformisanosti, nisu skloni sponzorirati esport timove.

Jasmin Trokić: Sigurno, što je jači turnir i veća gledanost, za svaki tim znači mnogo. Posebno za nas, jer ako osvojimo titulu šampiona drugi put zaredom, svakako će se nam olakšati put do sponzorstva.

Marko Đurković: Naravno, zato i jesmo tu, molimo sve zainteresovane da se jave. (smijeh) Razvoj esport scene je eksponencijalno porastao posljednjih par godina, profit premašuje mnoge druge industrije, a sigurni smo da će to sponzori prepoznati.

                Šta podrazumijeva partnerski status koji dobijate kupovinom slota? 

Mario Štitić-Tadić: Mogućnost suradnje, suodlučivanje u strateškim odlukama same lige i zajednički rast na esport sceni, te prepoznatljivost u široj javnosti.

Tanja Putar: Osim osiguravanja mjesta u ligi, ovaj partnerski sporazum svakako će pridonijeti umrežavanju sa istim ili sličnim organizacijama, jer jedino udruživanjem možemo stvoriti kvalitetnu i dugoročnu esport scenu.

Marko Đurković: Sigurnost, vrhunsku organizaciju lige bez mnogo briga o sitnicama, koje uvijek prate bilo kakve turnire, sloboda da igramo svoju igru i da se ravnopravno nadmećemo.

                 Koliko će prepoznatljivost CS:GO BiH lige značiti vašoj karijeri, kako timskoj, tako i individualnoj?

Marko Đurković: Dobra organizacija lige može značiti mnogo. U jednom od slučajeva može značiti proboj na međunarodnu scenu i mogućnost bavljenja esportom “full time”. A timu znači šansa za nadmetanje i mogućnost prepoznavanja u regionalnim krugovima CS-a, te potencijalno sponzorstvo.

Tanja Putar: Imamo mlad i perspektivan tim, koji ima puno toga za pokazati, te se nadamo da će nam kroz ovu ligu sama organizacija dobiti na značaju i prepoznatljivosti.

                Šta mislite da je neophodno kako bi profesonalni esportista postalo opšteprihvaćeno zanimanje u BiH? 

Jasmin Trokić: Mnogo truda, vremena i da se naš glas čuje, misleći naravno i na proširivanje scene, te dopiranje do šire javnosti.  

Mario Štitić-Tadić: Još više kvalitetnih liga i organizacija, kao sto je Tiltproof. Društvo, politika, tvrtke i sami investitori moraju prepoznati esport i početi ulagati. Potrebna je edukacija u školama i na fakultetima o esportu i svim njegovim mogućnostima. Jer kod mladih je tehnologija, esport i digitalizacija već čvrsto preuzela svakodnevicu, a iz dana u dan biće sve bitniji faktor u našem društvu.

Marko Đurković: Potrebna je veća medijska pokrivenost na lokalnom i državnom nivou, upoznavanje društva sa konceptom esporta, upoznavanje sponzora sa mogućnostima koje nudi esport, i upoznavanje javnosti  sa poznatim esportistima koji su potekli sa naših prostora.

                Koliko kompanija Tiltproof doprinosi razvoju esport scene u BiH?

Jasmin Trokić: Uveliko, naravno da nam je potrebna jedna jaka organizacija koja će se truditi za cijelu esport scenu u BiH, a oni upravo to i rade.

Marko Đurković: Činjenica da su grupa koja je odrasla u periodu digitalne revolucije, znajući šta vole „stari“ gejmeri, a i njihovo praćenje novih trendova čini ih savršenim za razvoj esport scene u BiH, jer je mogu približiti svim uzrastima, što smatramo jako važnim.

Tanja Putar: Tiltproof radi sistemski na poboljšanju uvjeta i prepoznatljivosti esporta, kako u BIH tako i u regiji. Iznimno cijenimo sav njihov stručni i profesionalni doprinos te se nadamo dugoročnoj uspješnoj suradnji kako je bila i do sada.

Mario Štitić-Tadić: Tiltproof upravo gradi i predstavlja bitan stup na esport sceni na Balkanu. 

 

Svaki put kada bi Viego pomislio na njeno lice, izgledalo bi malo drugačije. Oči su joj ponekad bile previše udaljene ili preblizu. Ili su joj obrazi bili malo pretanki ili malo preširoki. Ponekad, su joj na rukama nedostajali žuljevi krojačice, ali drugih puta bi bili krvavi i gusti drżeci makaze i igle dugo dana. Nekih je dana nosila haljinu, a drugim pak nije imala baš ništa. Nikada nije bila ista, ali za njega je ipak ostala ista, uvijek prisutna. Duh srca kojeg Viego više nije posjedovao.

Viego je na svom slomljenom, pocrnjelom prijestolu na dnu svijeta, duboko zabio oštricu svog mača u stijenu lomljeći “opsidian” odašiljavajući brutalnu drhtavicu po cijelom ostrvu “Sijenki”. Sa njegove lijeve strane lezala je slika koju više nije mogao da pogleda, jer je lijepo Izoldino lice bilo suviše savršeno za gledanje, preslatko da bi mu moglo pružiti bilo kakav mir ili predah. Otrgnuo ju je, ostavivši samo lik bezumnog mladog kralja, koji je vjekovima unazad vjerovao da je svijet dobar, ali koji je sada s’ pravom mrtav. Viego se nije mogao sjetiti velikog dijela svoje stare zemlje koja nije bila obavijena sjenkama i tjeskobama. U sjećanjima je izašao na ulice pješčara i samo je pred sobom vidio Izoldu. Svaka freska na svakom zidu sadržavala ju je u naslikanom svijetu koji je samo on mogao vidjeti. Ipak kada je krenuo da je dohvati, iluzija bi se razbila, a on bi bio idalje tu, okružen sa svih strana trulim vodama, koje su mu je opet ukrale.

Izvukao je oštricu iz zemlje i ustao razbijajuci podnožje i zidove dok je zavijao. Stajao je gledajući na drvenu sliku iz starog carstva kao da je vidio nešto novo. Posmatrajući sebe, onakvim kakav je bio prije nego što ga je ostrvo progutalo u mrak i izgovorio je:”Viego. Tako zgodan, tako mlad. Šta je bilo sa tobom Viego? Gdje si otišao?” Spustio je sliku na pod, a okvir joj je pukao dok se platno gužvalo. “Gdje si Izolda?” reče Viego. “Zašto mi se ne vratiš?” Ali već je znao odgovor.

Za većinu “Crna magla” je pošast, vektor za čudovišta koja napadaju žive i kradu ih, sve dok Sunce ne umre i svijet se ne raspasne u ništa. Za Viega je to ipak njegova velika, beskrajna tuga, koja neprestano lije iz njegovog slomljenog srca. Testament njegove ljubavi, prošlih boljih dana i surovi podsjetnik na ono sto mu je tako davno oduzeto. Upravo je “Magla” ta koja pretražuje zemlju, vitice zaražavaju sve svojom sumornom snagom, iscrpljuju život iz svega čega se dotaknu, dok sve što ostane ne zablista mekim nekrotičnim zelenilom “Ruinacije”. Pa ipak, i ovo ima svrhu, jer kako Viegova tuga jenjava i jenjava “Magla” naglo napreduje tražeći, kao da je privučena nečim…nečim starim, poznatim, sigurnim. Duhovi koji putuju unutar nje rade šta hoće, ali sama “Magla” ne. Sve što Viego radi je za nju. I sada je pronašao nešto, daleko od obala ostrva, daleko od pristaništa “Bilgewater-a” i obala “Ionia-e”. Nešto na kopnu, skriveno u skromnom gradu na ivici rijeke. Predmet doziva Viega, vrišti za Viegom, zahtijeva njegovu pažnju po svaku cijenu. I premda narod zavija, iako bježi od pokrivača smrti koji se tiho kotrlja po njihovim domovima i poljima, Viego čuje samo jedan glas. “Viego”, on zamišlja kako izgovara, jer ne može da razazna riječi.

“Ruined King” izbija iz magle poput gladne sijenke, probijajući se kroz prvu stražu koju ugleda dok podiže oštricu visoko iznad zemlje. Čovjekovo lice se zgrči od bola dok se njegovo tijelo topi i duh se upija u maglu, ali Viego jedva obraća pažnju prije nego što spusti mač na sledećeg. Svuda oko njega, duhovi gostuju nad živima, rasturajući ih dok se njihove duše odvlače da se pridruže kraljevim legijama. Vatra plovi vazduhom, strelice se prevrću po svemiru, mačevi zveckaju i ratnici padaju. Viegu nije važno. Podiže jednu ruku pred gradskim zidom, dok “Magla” juri naprijed rušeći sve pred sobom. Posjekao je još dva muškarca, dok se tiho kreće prema izvoru glasa, a zatim siječe još jednog. Ništa mu ne znače. Niko od njih nema nikakvu težinu, a nijedan uopšte nije važan. Njihov duh se jednostavno uzdiže iza njega i radi šta hoće. Vladar ovog grada sada stoji pred njim, ponosan čovjek koji štiti neku vrstu blaga, siguran je Viego. Ali kao kolega vođa, kao vješt ratnik, možda bi stvorio boljeg vazala od gladnog duha. “Stani”, reče Viego, podižući jos jednom jednu ruku. “Magla”, zastrašivači, strahote, borbe-čini se da se sve smrzava na zapovijest kralja. “Iza vas je blago, čiji značaj nijeste mogli da shvatite. Vidjeću da mi se vrati, a u zamjenu ćete me služiti lično”.

Čini se da se čovjek spotiče o svoje riječi, skupljajući hrabrost da progovori. Ali Viego mu daje vremena u polako se na čovjekpvim usnama stvaraju riječi:”Ako vam dam ovo blago, hoćete li poštedjeti grad?” Kralj izgleda razočarano. Bez obzira da li razmišlja o odgovoru ili razmišlja o situaciji, ovaj čovjek nikada nece saznati, dok se Viego iznenada pojavljuje ispred njega. Njegova oštrica siječe srce ovog malog, uplašenog kralja ratnika. Njegovo tijelo bezazleno klizi niz veliki mač, dok se crnilo širi po njegovoj koži. Viego je otvorio vrata ugledavši blago pred sobom. To je bila stara, istrošena muzička kutija, poklon sa Viegovog vjenčanog dana, šapćući nešto što ne može sasvim da čuje. Izgleda da je posjeduje tuga, ali Viego je jednostavno drži pred očima, zamišljajući blagi osmijeh, koji će sigurno zaplesati preko Izoldinog lica onog dana kada je ponovo vidi. “Sta su ti učinili, ljubavi moja”, rekao je, dok se čovjek kojeg je zaklao polako diže iz zemlje, sablasne zelene i plave boje koje pulsiraju izmedju pukotina u njegovoj koži. “Ne brini”, rekao je kutiji. “Naći cu te, samo je pitanje vremena”. I sa tim Viego je nestao, dok duhovi proždiru grad.

Originalna priča ovdje: https://universe.leagueoflegends.com/en_US/story/viego-color-story/

Kompanija “Tiltproof” iz Banjaluke, koja je organizovala već dvije sezone takmičenja u Counter Strike: Global Offensive video-igri, napraviće još jedan korak ka unaprijeđenju esport scene u Bosni i Hercegovini. U trećoj sezoni kreiraće prvu, ali i drugu diviziju, gdje će se amateri i manje iskusni timovi imati priliku takmičiti. Sam koncept prve lige kreiran je po uzoru na najpoznatiju košarkašku ligu na svijetu – NBA, podrazumijevaće kupovinu mjesta i onemogućiti ispadanje timova u niži rang takmičenja. Treća sezona lige počinje 20. februara, a timovi će se nadmetati za prestižnu titulu šampiona, te ukupni nagradni fond u iznosu od 2.500 KM.

Kupovinom učešća timovi dobijaju ne samo dvije i po godine, pet sezona, obezbijeđeno pravo takmičenja, već i pravo u donošenju važnih odluka jer postaju svojevrsni suvlasnici lige.  Sergej Sliško, pionir u organizaciji esport takmičenja u BiH i Stefan Đokić, već poznati caster lige osnovali su kompaniju “Tiltproof” i obezbijedili svim ljubiteljima CS:GO igre mogućnost takmičenja na lokalnom nivou, a sada u saradnji sa kompanijom Red Bull podižu esport scenu na viši nivo i pružaju više mogućnosti za napredovanje lokalnim i regionalnim esportistima.

            “Za ovaj pristup odlučili smo se iz nekoliko jednostavnih razloga. Lokalna i regionalna esport scena se već godinama muči da ostvari takmičarski integritet, jer ne postoji podrška institucija, javnost iz neznanja na esport gleda kao negativnu aktivnost, a mediji zaobilaze lokalne aktuelnosti iz ovog domena jer im to sve djeluje nesigurno. Zbog toga smo se ujedinili sa 5 progresivnih esport timova, sa kojima ćemo raditi na transformaciji forme naših takmičenja, kako bi postavili zdrave temelje za veoma blisku budućnost gdje ćemo dovesti esport u mainstream dešavanja u našim zemljama”, rekao je Sergej Sliško direktor kompanije “Tiltproof”.

Kompanija “Tiltproof” je već prodala pet “slotova” u prvoj ligi, a ukupno će ih biti sedam. Za preostala dva mjesta timovi će imati priliku da se bore u kvalifikacijama, koje će uskoro biti najavljena. Dok će pravo takmičenja u drugoj ligi imati bilo ko, a maksimalan broj timova će biti 32, obezbijeđujući svim ljubiteljima esporta i CS:GO video-igre borbu za nagradni fond u visini od 500 KM. Svi mečevi će se prenositi na “Tiltproof” YouTube i Twitch kanalima, a sve informacije mogu se pronaći na njihovim Facebook i Instagram stranicama.

Ekipe će kroz 5 sezona dobiti jedinstvenu priliku da pred sve većom publikom dođu do novih fanova, te izgrade svoj brend esport tima. Učestvovanjem u ligi, kreiranjem dodatnog sadržaja zajedno sa ‘Tiltproof’ organizacijom, kao i ostalim ekipama učesnicama lige, fanovi će dobiti direktnu interakciju i odnos sa igračima ovih ekipa. Takođe, ekipe će gradeći svoj brend, dobiti pristup novim sponzorima i partnerima koji će se svakako u narednih 5 sezona sve više interesovati za gejming industriju”, objasnio je suosnivač kompanije “Tiltproof” Stefan Đokić.

Esport i gejming su postajući nezaobilazan dio svakodnevnice mladih, pužili i mogućnost investicije i širenja poslovanja različitim kompanijama, što dokazuje i podatak da je gejming industrija u 2020. godini zaradila gotovo 160 milijardi američkih dolara. Svjetska esport scena odavno je prepoznata kako u medijima, tako i u samom društvu, te je gejming postao unosan biznis, a esportisti dobili status sportista. Procijenjuje se da trenutno postoji 2,7 milijardi gejmera na svijetu, a činjenica da se gejming razmatra kao disciplina na Olimpijskim igrama govori i globalnoj prepoznatljivosti ove vrste sporta.

 

Nova sezona je samo nedelju dana od nas a sa novom sezonom dolazi i nova mapa!
Mapa koja će biti nešto potpuno novo u PUBG svetu, 1×1 veličina, Duo mod (1 man duo će isto biti moguć), 32 igrača, gradska mapa, urbana…Dolazi i preko 60 skinova u novom season pass-u, 800G coina itd. Nova sezona deluje za sada zanimljivo.
Pogledajte trejler za Sezonu 10!

Uskoro izlazi i patch notes pa ćemo znati mnogo više stvari po izlasku istih.

PCS3 je na pola svog puta u svim regionima. I ovoga puta se igra u četiri različita regiona za PUBG Continental Series 3 i nagradu od 200.000$+.
Evropa, Azija, APAC i Severna Amerika nam donose nove zanimljive mečeve i najveći mogući nivo sa najboljim timovima današnjice.
Svaki region je odigrao po 16 mečeva i ostalo je još 8 kako bi dobili šampione.
Kako izgledaju tabele, ko može do pobede a ko je i dalje u igri možete pogledati u video ispod koji nam je pripremio PUBG Esports kanal.

Još jedan peč koji nam donosi PUBG, težak je nekih 5.5 gigabajta a možete ga već sada skinuti putem Steam-a.

Kao i uvek, peč broj 2 u sezoni ne ostavlja ljude bez daha ali donosi opet neke zanimljive promene, ovo su neke od najvećih:

-Novi motocikl: Dirt Bike
-Mogućnost da vozač puca u toku vožnje
-Novi balans pištolja
-Mogućnost da tražiš tim iz lobija
-Novi balans za Assault Riffle.

Sve o novom peču možete pogledati u ovom videu:

Ceo patch notes možete pročitati klikom OVDE.

U Piltover-u, gdje bilo čiji san može postati napredak svih, zvijezda je rođena.
Kao dijete, Seraphine je uvijek voljela muziku, posebno uspavanke svoga oca. Pjesme su bile lijepe, ali tužne. Te pjesme je Seraphinin otac donio u Piltover dok su on i Seraphinina majka (dva doživotna Zaunties-a) tragali za boljim životom u “Gradu napretka”. Nagnula se kroz prozor njihove “hekskustičke radionice”, gdje je slomljena zvučna tehnika ponovo puštena, Seraphine je pjevala zajedno sa ulicama. Nemirnost Sunčeve kapije, zviždanje šegrta pa čak i melodija razgovora, pružao je Seraphini ugođaj da se nikada nije osjećala usamljenom. Vremenom je Seraphine shvatila da može da osjeti pjesme previše privatno, previše lično, do te dubine da bi ih svaki običan čovjek mogao čuti. Kako je rasla, tako je rastao i intezitet njenog dara. Čula je dušu svake osobe, ljubavne ili surove- pretvarajući ulice koje je nekada voljela u neodoljivu kakofoniju sukobljenih želja. Kako bi mogla razumjeti glasove, ako se nijedan od njih nije usaglasio? Nekih dana je znala da se sakriva drhteći u uglu, prekrivši uši, nemogavši da čuje samu sebe iznad haosa. Njeni roditelji su ostavili sve iza sebe kako bi se ona mogla roditi u Piltover-u: nijesu mogli da podnesu da je vide kako se bori. Skupljajući zajedno ušteđevinu da bi kupili krhotinu rijetkog “hextech kristala”, napravili su uređaj koji je prigušio njen magični sluh. Prvi put posle mnogo godina, nastala je tišina. Unutar te tišine, Seraphine je čula nešto-nekoga. Kristal je imao svijest i njegov glas je bio ljubazan. U himni dalekih pustinja i drevnih sukoba predaka, hiljadu godina istorije je pjevalo u glas. Seraphine zadivljena,zatražila je smjernice. Obuzeta čežnjama oko sebe, brinula se da možda nema svoju pjesmu. Šta ako su to bili glasovi drugih? “Svi smo kovani tuđim glasovima”, uzvratilo je prisustvo.

I polako, naučila je da upravlja bukom. Glas je pomogao Seraphini da shvati kako da rezonira sa gomilom, da pjeva sa njima, koristeći svoj prigušivač manje svakoga dana. Prvi put kada je nastupala pred publikom, testirajući svoje sopstvene vještine, bila je jako nervozna. Ali ona je nastavila da pjeva, a gužva se nadimala. Uskoro su se na najvećim mjestima u Piltover-u Seraphinini obožavaoci “prolili” na ulicama. Ipak je nešto nedostajalo-u gužvi i u njoj samoj. Odlučila je potražiti perspektivu u gradu čiji su se roditelji toliko trudili da ga napuste: Zaun. Kada se prvi put vozila “klecavim liftom”, Seraphine se osjećala nekako kao kod kuće, ali još uvijek strankinja. U Zaun-u je čula refrene otpornosti i ambicija koje su mnogo iznad, ipak sa puhanjem slobode, koja je bila sva njihova. Ali kako je provodila više vremena u Zaun-u, osjećala je i bol. Strah od “hem-barona”, koji su kontrolisali svaku priliku. Mržnja prema razmaženom, arogantnom Pilties-u iznad. Bilo je toliko razdora. Počela je da nastupa, slušala je nove gomile, njihova srca su pjevala njihove borbe. Dva grada podijelio je više nego jednostavan nesporazum. Željela je da to stanje popravi, da dođe do ujedinjenja. Ali idalje je slušala isti refren:” U Zaun-u nije tako jednostavno”. Na kraju Piltover se počeo osjećati manje kao njena kuća. Glas njenog “hextech kristala”, govorio je o tome šta mržnja koja je ostala neobuzdana može da postigne. Seraphine nije mogla da dozvoli da se to dogodi gradovima koje je voljela. Nagovarajući svoje roditelje da joj pomognu, ona je demontirala svoj prigušivač i zajedno su preuredili kristal kako bi pokrenuli njegovu suprotnost-platformu koja će pojačati njene darove, a ne ih potiskivati, omogućavajući joj da čuje živote drugih. Vozila se ovom platformom koja je predstavljala neku vrstu pozornice, izlazeći na “Entresol”, između Piltiver-a i Zaun-a. Dok su se okupljale gomile, i dok su svijetla zasvijetlila, začula je građane oba svijeta, koji su bili pomiješani zajedno da bi je čuli. Ovo je bila nova pjesma. Ne samo razumijevanje-to je bilo jedinstvo. Nije bilo savršeno. Možda nikada neće ni biti. Ali glas joj je bio važan. I tako je Seraphine shvatila, da bi možda mogla i drugima pomoći da pronađu svoj glas.

Seraphine je postala glavna zvijezda i u Piltover-u i u Zaun-u. Osnažena svojim darovima i svojim “hextech-om”, ona pojačava glas svih, svježom snagom optimizma, jer su za nju svi važni-posebno oni koji se bore. Oni je inspirišu, a ona će se potruditi da ih inspiriše zauzvrat.

Originalna priča OVDJE.

Autor: Anny

Kao što i sami znate, približavamo se kraju same sezone u League of Legends-u. U ovom članku, moći ćete da pronađete i pročitate koje vas ranked nagrade očekuju nakon završetka sezone. Sam kraj sezone najavljen je za 09.11.2020. godine u 11:59 p.m. PT. Nagrade će biti dodijeljene u roku od dvije nedelje po završetku sezone.

Ranked nagrade

Na samom početku ovoga podnaslova, postoje dobre vijesti, a uz to takođe ima jos dobrih vijesti. Prvo- ako ste se ove sezone “plasirali” u Gold-u ili više, dobićete Victorious Lucian-a(kao i samog Lucian-a -ako ga jos uvijek ne posjedujete). Ono što je novost po pitanju ranked nagrada za 2020. godinu- jeste upravo Victorious Chroma, koju će biti dodijeljena igračima za svaki “rank” koji ste postigli iznad Gold-a. Što se više penjete, više nagrada zarađujete! Konačno, svi koji su završili rangirane plasmane u Solo/Duo-u, Flex-u ili su završili plasmane u oba ranked-a -dobiće “Eternals Lucian Series 1 Permanent( Lucianov Eternal Seriju 1 Permanent), zatim ranked ikonicu kao i ranked banner.

Clash nagrade

Sledeći mjesec takođe označava prvi kraj Clash sezone, što znači da je došao red i na posebne Clash nagrade. Nageade za Clash zasnivaju se na iznosu pobjedničkih poena, koje ste zarađivali tokom sezone, i svi će dobiti “Clash Contender” ikonicu, za učesće na bilo kom Clash turniru. Ostatak nagrada specifičnih za Clash možete pogledati u nastavku:

-Contenders
-Contender Summoner Icon: 1VP
-Contender Clash Logo: 200VP
-Contender Clash Banner: 1000VP

-Conquerors
-Conqueror Summoner Icon: 2000VP
-Conqueror Clash Logo: 3000VP
-Conqueror Clash Banner: 4000VP

-Champions
-Champion Summoner Icon: 5000VP
-Champion Clash Logo: 6000VP
-Champion Clash Banner: 7000V

Takođe za one koji se pitaju, da li će imati jos Clash turnira, kako biste skupili VP(Victory Poene) odgovor je- da naravno. Imaćete jos dva vikenda da osvojite “Clash Victory Poene” tokom “Worlds Clash” event-a.

Honor nagrade

Vrijeme je da unovčite sve honore, koje ste dobili kao odličan saigrač. Ove godine ćete dobiti jednu “Honor” kapsulu vezanu za vaš poslednji “Honor level”. U nastavku možete pogledati šta vas to očekuje u svakoj “Honor” kapsuli:

-Honor 3 Capsule:

-Random Ward Skin
-3 key shard-a

-Honor 4 Capsule:

-Random Ward Skin
-Random Emote Permanent
-3 key shard-a

-Honor 5 Capsule:

-Random Ward Skin
-Random Emote Permanent
-6 key shard-ova

Ranked nagrade neće biti dodijeljene onim igračima koji su imali neku kaznu na svom account-u, i čiji je “Honor” ispod level-a 2.

Originalan članak možete pogledati ovdje- https://na.leagueoflegends.com/en-us/news/game-updates/ranked-rewards-2020/