Zimski Summoner’s Rift, Mordekaiserov kit i heroji koji dobijaju najviše honora

 

Vraćanje zimske Summoner’s Rift mape?

Riot je dobio mnogo puta ovo pitanje, stoga su odlučili da sa nama podijele planove, i daju nam odgovor na ovo pitanje. Hoće li se vratiti zimska mapa, i da li će doći do promjena kod samog izgleda Rift-a? Ažuriranje mapa ili bolje rečeno “update-ovanje”, koje smo napravili za evente poput “Snowdown-a” i “Arcade-a” uvijek su bili zabavni za igrače (iskreno i za nas). Loša strana je ta, što ne traju veoma dugo. Umjesto da svake godine radimo pregršt manjih rezimea mapa, mi smo svoje napore fokusirali na stvaranje impresivnijeg okruženja, koje igrači stiču tokom dužeg vremenskog perioda. Najnoviji primjer ovog pristupa jeste “preseljenje” Nexus Blitz-a (koji će se sada češće vraćati kao dio eventa) u prelijepu (i tajanstvenu) šumu Ionia-e. Drugi primjer je ažuriranje Elemental Rifta iz prošle predsezone. Dakle-Hoćemo li ikada vratiti zimsku mapu? Odgovor je možda, ali trenutno nemamo nikakvih planova. Stalno radimo na poboljšanju samih alata, koje koristimo kako bismo unaprijedili sami izgled mapa. (Prve TFT arene napravljene su od komada Summoner’s Rift-a jer tada nismo imali načina da promjenimo djelove mape, tako da smo morali da smislimo kako da te djelove isječemo i da ih ponovo koristimo). Ovakva poboljšanja, pomoći će nam da brže napravimo impresivnije mape nego ranije. Možda jednoga dana možemo napraviti privremene mape, kojima bismo podržavali event-ove, ali u međuvremenu se nadamo da ćete uživati u Nexus Blitz-u i samom “hramu ljiljana i lotusa” koje pruža ova mapa.

Prije nego što se zapitate: “Zašto ne možete ponovo da upotrijebite zimsku mapu, koju ste već napravili?” Odgovor je jednostavan – zbog samih promjena koje su se desile na mapi, a i potrebno je vrijeme da bi se napravile snježne verzije sva četiri Elemental Rift-a, kao i dodatni detalji. To nije tehnički izazov, ali vrijeme igra glavnu ulogu u tome, a to nije nešto što planiramo u ovoj godini. (Karadwe-Product Lead)

Zašto se Mordekaiserov kit toliko promjenio u poređenju sa Nunu-ovim i Fiddlesticks-ovim rework-om?

Prema riječima Riota, ovo predstavlja pošteno pitanje. Jedan od Riotovih dizajnera (Riot Xenogenic-Lead Game Designer) koji je radio na Nunu-ovom i Mordekaiser-ovom rework-u, odlučio je da nam objasni kako je sami proces funkcionisao. “Kada vršimo update-ove na herojima, postoje različiti nivoi onoga što treba popraviti u odnosu na ono što je potrebno modernizovati ili “dotaknuti”. Oni se razlikuju od malih update-ova, poput onoga na Ezraelu (2018. godine) pa sve do masivnih remonta poput Mordekaiser-ovog. Sve zavisi od toga zašto stavljamo update na prvom mjestu i koliko je kit heroja “ikoničan” i ključan za njihov strateški identitet. Neposredno prije update-a Nunu i Mordekaiser bili su na dnu rostera, u pogledu njihovog “play rate-a”, i zbog čega su postali dobri kandidati za VGU. Imajući tako mali “playrate” bio je dobar indikator da njihov kit nije “odjeknuo” kod savremenih igrača. Naš postupak update-ovanja herojevog kit-a je poprilično dosledan, kao i sami rework. Što se tiče samog rework-a, napravili smo mnogo ponavljanja samih abilitija i passive-a. Na neki način pokušali smo da herojima prilikom rework-a zadržimo dva od njihova četiri abilitija, i to zadržavanje otežava stvari, jer ne ostavljamo puno prostora za kreativnost. Mordekaiser s’druge strane nije imao nikakve abilitije koji bi bili “ikonični”. Moglo bi se agrumentirati oko kontrole duhova, koju je imao na svom najjačem abilitiju (njegovo staro R), ali to je bio određeni dio njegovog kit-a za koji većina igrača nije marila. Proveli smo mjesece pokušavajući da heroja napravimo boljim, ali na kraju smo odlučili da nećemo ispuniti svoje ciljeve da heroja učinimo zabavnijim za igranje. Uklanjanjem Mordekaiser-ovog abilitija kod kojeg je imao kontrolu nad duhovima, značilo je da imamo više energije koju smo usmjeravali na stavljanje stvari, za koje smo mislili da će biti zabavne igračima, i zbog kojih će se sami igrači osjećati dobro, te je zbog toga je njegovo “Q” onako kakvo je danas.

Mordekaiser nije imao jasan strateški identitet kao što imaju Nunu i Fiddlesticks. I dalje smo željeli da Morde bude “Ap juggernaut”, ali gledajući strateški nivo, on nije imao baš jasnu svrhu ili snagu. To je značilo da imamo priliku da smislimo novu, a to je pokrenulo ideju da se heroji dovedu u “Death Realm”, kako bi bili izolovani u istinskoj 1vs1 borbi. Dakle sa čitavim njegovim kit-om, uglavnom otvorenim, morali smo se zapitati: “Kada vidite Mordekaiser-ovu sliku, ili kada čitate o njegovom lore-u, kakvog heroja očekujete da igrate”? Odgovor je prilično jasan: “Teško oklopljen, gospodar smrti i nosilac svoje magije”. Njegove nove sposobnosti (abilitiji) rađene su iz želje da se aktivira ta maštarija – razbijanje stvari sa svojim oružjem, ponekad se osjećati gotovo neuništivim, koristiti magiju da biste radili stvari u rasponima koji nisu tipični za juggernauta, i na kraju odvođenje neprijatelja na mjesto gdje ćete se osjećati najjačim i u kojem ćete ih uništiti. Znam da je ovo dug odgovor, ali nadam se da vam daje bolju predstavu o putovanju koje nastavljamo kada istražujemo update-ovanje nekog heroja. Svaki VGU ima različite ciljeve, a neki od njih zahtijevaju mnogo promjen, a neki ipak manje” (Riot Xenogenic-Lead Game Designer)

Koji heroji su dobili najviše i najmanje “honora”?

Nagrada za “najpočasnijeg heroja” u Ligi pripala je Yuumi (0.8% honora po game-u) i poprilično je prate Soraka, Lulu i Nami. Zapravo “support champions” imaju tendenciju da generalno primaju najviše honora, s’ tim da su od 13 od 15 najviše honorovanih heroja u Ligi, oni koji su primarno igrani kao supportovi. Jedino su dvije iznimke – Ivern (5. mjesto), Kalista (14. mjesto). Kalista je smatrana kao posebno zanimljiv heroj, budući da je ona ADC koji ima najviše direktnu “sinergiju” sa njenim supportom (zahvaljujući njenom Oathsworn Bond), što može da objasni zašto je ona tako visoka sa honorima. Sa druge strane heroj sa najmanje primljenih honora po game-u odlazi u ruke Jayce-u (148. mjesto), a njega usko prate Teemo i Quinn. (Riot South Korea- Insights Analyst)