Ima li Flashpoint smisla?

FACEIT je zvanično prošle godine predstavio svoje novo CS:GO takmičenje – FLASHPOINT ligu, koja je najavljena kao sledeća velika stvar u CS:GO esportu, ali na prvi pogled čini se da ipak ne ostavlja takav utisak. Liga koja trebala okupiti mnoge tier 1 timove je na kraju ispala totalni promašaj?

Sjetimo se prve sezona koja nije baš bila prihvaćena. Sami datum odigravanja se poklapao s ESL Pro League. Timovi su mogli birati između te dvije lige, ali većina top 20 timova otišla je na stranu ESL-a. Zbog manjka kvaliteta samih timova oni su se morali fokusirati na zabavu kao glavni adut i nešto po čemu će se razlikovati od konkurencije, zbog čega su doveli Duncana “Thorin” Shieldsa kao kreativnog direktora. No to im nije uspjelo privući veći broj gledalaca.

Druga sezona bi nam trebala uskoro biti predstavljena. FACEIT je pokušao u prvoj sezoni improvizirati s franšizom, u nekom su djelu uspjeli, a u nekom nisu. Gledatelje nisu privukli tier 2 timovi, te pokušaj nekog zabavnog programa.

Još tokom prošle godine sa više strana su stigle glasine kako se veliki organizatori CS:GO turnira utrkuju za prevlast na sceni pokušavajući da se izbore za franšiznu ligu po ugledu na druge esport igre kao što su LoL, Overwatch i Call of Duty. Za sada su ESL, BLAST i FACEIT u utrci za tu franšiziranu csgo ligu. FACEIT se trenutno čini kao najslabija karika, jer Valve sigurno ne bi dao tako veliku odgovornost ligi koja u prosjeku ima 40k gledatelja tijekom finala.

Nama jedino preostaje čekati novu sezonu Flashpointa za koju se nadam da će biti puno bolja s puno boljim timovima. FACEIT se odlučio za jako riskantan potez, te tako otvorio mjesto drugim organizatorima turnira da se probiju na scenu umjesto njih, kao što su WePlay ili BTS, jer su njihova natjecanja daleko gledanija od trenutnog Flashpointa.